October 13, 2008

Acap + Library = ???

At 9 o'clock,I went out for dinner with Baby n some frens...
Dekat Seri Kembangan... Mkn tepi2 jalan jea... Hahaha...
Mukhriz spt biasa melantak x ingat dunia, n Baby plak dgn rangka ayam die...
As for myself,I ate cucur udang (sedap gler seyh),nasi lemak singgit n burger ramlee...
Den we headed to the last place dat I could ever think of going...
LIBRARY!!!
Hahahaha... Somehow I managed to drag my lazy ass to sit down n study...
But the best part is, for the past 2 hours I was there,approximately I jz studied for like 45 mins MAX!!!
I have a major problem,PROCASTINATING!!!
Urrggghhh,an attitude dat I hate so much but always have a space deep inside my heart!!!
Hahahahahhah...
Kalau 4 FLAT student xper...
Hehehehe...
But honestly I cant study kt mane2 pown,kt umah pown same jea...
Ape lagi LIBRARY...
.
.
.
Note to self : CHANGE UR ATTITUDE DUMB ASS!!!

4 comments:

Adi Aizuddin said...

owh dah start memblogging gak ye, hehehe...

aCaP said...

heheheh..
ade la sket2..
adi!!
aku nk beli camera!!
tp mahal gler!!

Adi Aizuddin said...

alaa...skang ni banyak camera model baru, so model2 lame dh turun harge gile...tapi ade yg harge rm1999 pe, murah je tu...

aCaP said...

bg ko yea la murah..
ko byk duit!!
hahaha...